JAK WYGLĄDAJĄ TRENINGI W NASZYM KLUBIE

Czy zdarzyło Ci się spędzać godziny na siłowni, bieżni i orbitrekach bez zadowalających efektów? Miałeś uczucie, że nie wiesz co robić a jednocześnie brakowało osoby, która mogła ci pomóc? No to wtedy wchodzimy my! W Rankor Athletics dostarczamy gotowy i skuteczny plan treningowy na poprawę siły i kondycji a każde zajęcia prowadzone są pod opieką trenera, który dba o poprawność wykonywanych ćwiczeń i dobór obciążenia.

BUDOWANIE SPRAWNEGO I SILNEGO CIAŁA JEDNOCZEŚNIE

Założenia naszego treningu opierają się na metodach potwierdzonych naukowo, stosujemy tylko te ćwiczenia, które są skuteczne i bezpieczne, bez wymyślania. W przemyślany sposób łączymy trening siłowy i kondycyjny, aby był jednocześnie wymagający, ale także sprawiał radość z jego ukończenia.

TRENING SIŁOWY ZMNIEJSZA RYZYKO WYSTĄPIENIA KONTUZJI I SPRAWIA, ŻE WYGLĄDASZ LEPIEJ

Generalna zasada jest taka, że lepiej być silnym niż słabym.

 

Siła sprawia, że wszystko co robisz wydaje się być łatwiejsze. Silny człowiek szybciej zbuduje mięśnie, poprawi wytrzymałość i kondycję. O wiele łatwiej jest również pozbyć się tłuszczu, ponieważ wykonywany trening może być bardziej cięższy i intensywniejszy.

 

Niestety, fitness w tych czasach jest przesiąknięty mnóstwem mitów i nieskutecznych programów treningowych prowadzonych przez kiepskich trenerów. Wykonywanie obwodów treningowych z setkami powtórzeń do momentu aż padniesz na podłogę, to standard w klubach z treningiem “funkcjonalnym”. Oczywiście, dobrze jest od czasu do czasu zrobić taki szaleńczy trening, jednak podstawową zasadą budowania mięśni jest “progresja obciążenia”, tym sposobem trenowali najsilniejsi ludzie tego świata od dziesięcioleci.

 

Rozejrzyj się teraz dookoła. Na siłowniach jest mnóstwo ludzi i niby każdy podnosi ciężary, ale czy odnotowują jakiś progres? Czy wykorzystują ten czas tak jak należy? W Rankor Athletics dbamy abyś z każdego treningu wyszedł o 1% lepszy, zapewniamy skuteczny plan i prowadzimy kontrolę twoich postępów, abyś sam nie musiał nad tym myśleć.

ŻELAZNA KONDYCJA

Trening siłowy opiera się na adaptacji. Podnosisz ciężary, ciało się adaptuje, jesteś silniejszy, budujesz mięśnie i zwiększasz współczynnik bycia kozakiem. Dokładasz kilogramów, korygujesz serie i powtórzenia, nanosisz małe poprawki w ćwiczeniach, aby pomóc ciału się zaadaptować, bo to czyni cię lepszym.

Jeżeli chodzi o budowanie kondycji to jest zupełnie na odwrót. W standardowym biegu w spokojnym tempie twoje ciało również się adaptuje – bardzo szybko. Po krótkim czasie te 5 kilometrów, które wcześniej wymagające, teraz cię tak nie męczą, więc musisz biegać dłużej, aby uzyskać lepsze rezultaty. Krótko mówiąc, trening cardio sprawia, że jesteś lepszy w robieniu cardio, więc musisz robić go coraz więcej.

 

Problemem jest nawarstwiające się zmęczenie – psychiczne, metaboliczne i hormonalne – im jesteś “lepszy” tym gorzej wyglądasz i stajesz się słabszy. Ciało osoby przyzwyczajonej do wykonywania tylko długiego cardio ma skłonności do magazynowania tłuszczu. Ograniczając się tylko do tej aktywności narażasz się na kontuzję i w najlepszym wypadku stagnację a prawdopodobnie regresję.

 

Trening kondycyjny zawiera w sobie wszystko nie licząc wspomnianej adaptacji. Ciągle zmieniane ćwiczenia, rotacje i zmiana specyfiki ruchu ma zapobiec byciu “dobrym” w robieniu tego typu treningu. Gdy zaczynasz czuć się w nim komfortowo, można powiedzieć, że właśnie przestał działać i znowu wracamy do sprawy z cardio.

 

Człowiek od zawsze szukał zmian, dlatego zróżnicowany trening kondycyjny to dobry sposób na utrzymanie zainteresowania i uniknięcie monotonii w treningu, która jest niezbędna w dobrze zaplanowanym, progresywnym cyklu siłowym.

BUDOWANIE SPRAWNEGO I SILNEGO CIAŁA JEDNOCZEŚNIE

Założenia naszego treningu opierają się na metodach potwierdzonych naukowo, stosujemy tylko te ćwiczenia, które są skuteczne i bezpieczne, bez wymyślania. W przemyślany sposób łączymy trening siłowy i kondycyjny, aby był jednocześnie wymagający, ale także sprawiał radość z jego ukończenia.

TRENING SIŁOWY ZMNIEJSZA RYZYKO WYSTĄPIENIA KONTUZJI I SPRAWIA, ŻE WYGLĄDASZ LEPIEJ

Generalna zasada jest taka, że lepiej być silnym niż słabym.

 

Siła sprawia, że wszystko co robisz wydaje się być łatwiejsze. Silny człowiek szybciej zbuduje mięśnie, poprawi wytrzymałość i kondycję. O wiele łatwiej jest również pozbyć się tłuszczu, ponieważ wykonywany trening może być bardziej cięższy i intensywniejszy.

 

Niestety, fitness w tych czasach jest przesiąknięty mnóstwem mitów i nieskutecznych programów treningowych prowadzonych przez kiepskich trenerów. Wykonywanie obwodów treningowych z setkami powtórzeń do momentu aż padniesz na podłogę, to standard w klubach z treningiem “funkcjonalnym”. Oczywiście, dobrze jest od czasu do czasu zrobić taki szaleńczy trening, jednak podstawową zasadą budowania mięśni jest “progresja obciążenia”, tym sposobem trenowali najsilniejsi ludzie tego świata od dziesięcioleci.

 

Rozejrzyj się teraz dookoła. Na siłowniach jest mnóstwo ludzi i niby każdy podnosi ciężary, ale czy odnotowują jakiś progres? Czy wykorzystują ten czas tak jak należy? W Rankor Athletics dbamy abyś z każdego treningu wyszedł o 1% lepszy, zapewniamy skuteczny plan i prowadzimy kontrolę twoich postępów, abyś sam nie musiał nad tym myśleć.

ŻELAZNA KONDYCJA

Trening siłowy opiera się na adaptacji. Podnosisz ciężary, ciało się adaptuje, jesteś silniejszy, budujesz mięśnie i zwiększasz współczynnik bycia kozakiem. Dokładasz kilogramów, korygujesz serie i powtórzenia, nanosisz małe poprawki w ćwiczeniach, aby pomóc ciału się zaadaptować, bo to czyni cię lepszym.

Jeżeli chodzi o budowanie kondycji to jest zupełnie na odwrót. W standardowym biegu w spokojnym tempie twoje ciało również się adaptuje – bardzo szybko. Po krótkim czasie te 5 kilometrów, które wcześniej wymagające, teraz cię tak nie męczą, więc musisz biegać dłużej, aby uzyskać lepsze rezultaty. Krótko mówiąc, trening cardio sprawia, że jesteś lepszy w robieniu cardio, więc musisz robić go coraz więcej.

 

Problemem jest nawarstwiające się zmęczenie – psychiczne, metaboliczne i hormonalne – im jesteś “lepszy” tym gorzej wyglądasz i stajesz się słabszy. Ciało osoby przyzwyczajonej do wykonywania tylko długiego cardio ma skłonności do magazynowania tłuszczu. Ograniczając się tylko do tej aktywności narażasz się na kontuzję i w najlepszym wypadku stagnację a prawdopodobnie regresję.

 

Trening kondycyjny zawiera w sobie wszystko nie licząc wspomnianej adaptacji. Ciągle zmieniane ćwiczenia, rotacje i zmiana specyfiki ruchu ma zapobiec byciu “dobrym” w robieniu tego typu treningu. Gdy zaczynasz czuć się w nim komfortowo, można powiedzieć, że właśnie przestał działać i znowu wracamy do sprawy z cardio.

 

Człowiek od zawsze szukał zmian, dlatego zróżnicowany trening kondycyjny to dobry sposób na utrzymanie zainteresowania i uniknięcie monotonii w treningu, która jest niezbędna w dobrze zaplanowanym, progresywnym cyklu siłowym.

DIETA, TO NIE TAKIE TRUDNE

Stare porzekadło głosi, “nie da się przećwiczyć złej diety”. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że SKUTECZNA dieta może być prosta, łatwa, przyjemna i dopasowana do twojego, nawet najbardziej napiętego harmonogramu. Dobrą informacją jest to, że zdrowe odżywianie jednocześnie może smakować DOSKONALE, że aż chce się je jeść!

 

Kuchnia będzie twoim “asem w rękawie”, w dążeniu do wymarzonej sylwetki i uzyskaniu maksymalnych rezultatów z treningu.

JEDZ WIĘCEJ, NIE MNIEJ

W Rankor Athletics NIE WIERZYMY w głodówki, restrykcyjne diety i ciągłe wyrzeczenia, które prowadzą do psychicznego i fizycznego wycieńczenia. Właściwie, wszyscy, którzy zastosowali się do naszego programu jedzą WIĘCEJ niż wcześniej, nie mniej.

Jak to możliwe? Prawda jest taka, że dieta większości ludzi w tych czasach opiera się na wysoce przetworzonych produktach, dużej ilości tłuszczu i cukrów z czego najczęściej nie zdają sobie sprawy. Takie produkty mają niższą wartość odżywczą i nie zapewniają wystarczającej ilości niezbędnych tłuszczy i białka.

Dlatego też pokażemy ci jak DODAĆ więcej pełnowartościowych produktów do twojego codziennego jadłospisu.

Sprawimy, że zdrowe jedzenie zacznie ci smakować bardziej niż te “śmieciowe”. Twoje ciało i kubki smakowe są ze sobą sprzężone – gdy zaczynasz budować mięśnie, organizm domaga się niezbędnych składników odżywczych i to w sporych ilościach. Gdy ostatecznie przetransformujesz się w silną i sprawną maszynę, będziesz potrzebował mnóstwo paliwa, aby je napędzać i w dalszym ciągu poprawiać swoją sprawność.

DIETA, TO NIE TAKIE TRUDNE

Stare porzekadło głosi, “nie da się przećwiczyć złej diety”. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że SKUTECZNA dieta może być prosta, łatwa, przyjemna i dopasowana do twojego, nawet najbardziej napiętego harmonogramu. Dobrą informacją jest to, że zdrowe odżywianie jednocześnie może smakować DOSKONALE, że aż chce się je jeść!

 

Kuchnia będzie twoim “asem w rękawie”, w dążeniu do wymarzonej sylwetki i uzyskaniu maksymalnych rezultatów z treningu.

JEDZ WIĘCEJ, NIE MNIEJ

W Rankor Athletics NIE WIERZYMY w głodówki, restrykcyjne diety i ciągłe wyrzeczenia, które prowadzą do psychicznego i fizycznego wycieńczenia. Właściwie, wszyscy, którzy zastosowali się do naszego programu jedzą WIĘCEJ niż wcześniej, nie mniej.

Jak to możliwe? Prawda jest taka, że dieta większości ludzi w tych czasach opiera się na wysoce przetworzonych produktach, dużej ilości tłuszczu i cukrów z czego najczęściej nie zdają sobie sprawy. Takie produkty mają niższą wartość odżywczą i nie zapewniają wystarczającej ilości niezbędnych tłuszczy i białka.

Dlatego też pokażemy ci jak DODAĆ więcej pełnowartościowych produktów do twojego codziennego jadłospisu.

Sprawimy, że zdrowe jedzenie zacznie ci smakować bardziej niż te “śmieciowe”. Twoje ciało i kubki smakowe są ze sobą sprzężone – gdy zaczynasz budować mięśnie, organizm domaga się niezbędnych składników odżywczych i to w sporych ilościach. Gdy ostatecznie przetransformujesz się w silną i sprawną maszynę, będziesz potrzebował mnóstwo paliwa, aby je napędzać i w dalszym ciągu poprawiać swoją sprawność.

NAJLEPSZE 60 MINUT TWOJEGO DNIA

Robimy wszystko aby trening w Rankor Athletics był zawsze doskonały. Jeżeli czekasz na coś z niecierpliwością przez cały dzień to szanse, że osiągniesz swój fitnessowy sukces wzrastają drastycznie.

Z doświadczenia wiemy, że jeżeli łatwiej jest zbudować upragnioną sylwetkę, zgubić kilogramy jeżeli robisz treningi, które sprawiają ci PRZYJEMNOŚĆ. Dlatego zajęcia w Rankor Athletics to coś więcej niż tylko “trening” – to show!

 

Przygotuj się na spotkanie z przyjaznymi i naładowanymi pozytywną energią ludźmi, którzy będą cię wspierać i motywować w trudnych chwilach.

Właśnie to mamy na myśli mówiąc o “60 najlepszych minutach twojego dnia”. Nasz klub to miejsce do którego będziesz chciał wracać, w którym znajdziesz wszystko to co jest potrzebne do transformacji w sprawną, silną, zdrową i pewną siebie osobę, która chce prowadzić aktywne życie. Do zobaczenia w klubie!

NAJLEPSZE 60 MINUT TWOJEGO DNIA

Robimy wszystko aby trening w Rankor Athletics był zawsze doskonały. Jeżeli czekasz na coś z niecierpliwością przez cały dzień to szanse, że osiągniesz swój fitnessowy sukces wzrastają drastycznie.

Z doświadczenia wiemy, że jeżeli łatwiej jest zbudować upragnioną sylwetkę, zgubić kilogramy jeżeli robisz treningi, które sprawiają ci PRZYJEMNOŚĆ. Dlatego zajęcia w Rankor Athletics to coś więcej niż tylko “trening” – to show!

Przygotuj się na spotkanie z przyjaznymi i naładowanymi pozytywną energią ludźmi, którzy będą cię wspierać i motywować w trudnych chwilach.

Właśnie to mamy na myśli mówiąc o “60 najlepszych minutach twojego dnia”. Nasz klub to miejsce do którego będziesz chciał wracać, w którym znajdziesz wszystko to co jest potrzebne do transformacji w sprawną, silną, zdrową i pewną siebie osobę, która chce prowadzić aktywne życie. Do zobaczenia w klubie!